? Old Memory ?

» July 2011
» August 2011
» September 2011
» October 2011
» November 2011
» December 2011
» January 2012
» February 2012
» March 2012
» April 2012
» May 2012
» June 2012
» July 2012
» August 2012
» September 2012
» October 2012
» December 2012
» January 2013
» February 2013
» March 2013
» April 2013
» May 2013
» June 2013
» July 2013
» September 2013
» October 2013
» November 2013


? Entry ?

  • CONTEST :BLOG PALING CANTIK 2013
  • EpiloG : Tuhan Tolong Lembutkan Hati Dia!!!
  • Segmen up follower dengan sepantas kilat II
  • Contest : Fight For Review bLog "free From NiL to ...
  • EpiloG: Hello 2013!!!!
  • EpiloG : Kenangan itu mengusik Kalbu!
  • epiloG: Kita semakin Hampir!
  • EpiloG: Saya berkecuali!
  • EpiloG : Jangan Sampai Ribut Petir
  • Segmen : Aku Gila Blog


  • ? Credit ?

    ©2013 Inspired By Twitter .
    A round applause for;
    This code 90.9% by Ohmyungshoe .
    Service and Terms are from her .
    The helper and some basecodes are from HER .
    Some Code in this Template was edited by Me.
    This blog looks hot in Google Chrome.
    Please do not view my page source.
    Ask me if you need any codes :Sayuri Hana
    Empowered by Blogger
    epiloG: Admire someone???

    0 LoVeR | 13/01/2013





    Pernah tak korang bayangkan, orang yang korang admire dulu akan tegur korang hari ini???
    mesti ade juga kan walau tegurannya tak banyak...
    wah masa tuh  hati macam melayang tah kemana...
    rasa macam nak jerit bagi satu dunia tahu...

    Tapi pernah tak korang rasa bila admire yang tegur korang tuh salah orang rupanya...
    Ishh takut juga macam tuh..
    rasa hati cam nak pecah je sebab kecewa kan..
    hahaha

    so jangan berharap sangat lah yerk...



    << OLDER
    NEWER >>