? Old Memory ?

» July 2011
» August 2011
» September 2011
» October 2011
» November 2011
» December 2011
» January 2012
» February 2012
» March 2012
» April 2012
» May 2012
» June 2012
» July 2012
» August 2012
» September 2012
» October 2012
» December 2012
» January 2013
» February 2013
» March 2013
» April 2013
» May 2013
» June 2013
» July 2013
» September 2013
» October 2013
» November 2013


? Entry ?

  • epiloG: Begini Rasanya
  • epiloG :Smile
  • epiloG : Newsemester with new spirit???
  • EpiloG : Hari Terakhir...Bercuti!
  • EpiloG : Eh menang??? Thanks Husna Humairah!
  • EpiloG : Dean's List...Macam Mimpi!!
  • Segmen: Ayu's Felt Craft
  • EpiloG: Dia, Kamu & Awak
  • EpiloG : Freebies untuk anda :)
  • EpiloG : Hadiah bagi Usaha Keras!


  • ? Credit ?

    ©2013 Inspired By Twitter .
    A round applause for;
    This code 90.9% by Ohmyungshoe .
    Service and Terms are from her .
    The helper and some basecodes are from HER .
    Some Code in this Template was edited by Me.
    This blog looks hot in Google Chrome.
    Please do not view my page source.
    Ask me if you need any codes :Sayuri Hana
    Empowered by Blogger
    epilog : Ini yang dinamakan, KECEWA

    1 LoVeR | 30/03/2013






    Jangan Bimbang wahai hati... Allah mengetahui semua nya... 
    ~saat ini, yang perlu aku lakukan,hilangkan segala kata-katanya dari kotak fikiran, letakkan tangan di dahi atau dada, dan bacakan surah Ar-Ra'ad;ayat 39, "ALLAH menghapuskan apa jua yang dikehendakiNYA" , gengam tapak tangan dan buat seolah2 isyarat membuang sesuatu....~

    Moga aku dapat membuang perasaan yang  aku ada terhadap dirinya....
    tetapi aku tidak akan membuang no.fonnya karana aku adalah seorang yang profesional... 
    Jangan sekali-kali mencampurkan masalah peribadi dengan kerja dan persahabatan.

    #di saat ini, sering melihat foto, segala mesej dan kata-katanya.... 
    #Moga aku dapat melupakannya, buang segalanya dari ingatan...
    #Aku tak menyesal mengenali kamu, tapi aku menyesal ada perasaan ini pada kamu.

    Terima kasih kerana bijak menipu daya insan yang lemah ini...




    << OLDER
    NEWER >>