? Old Memory ?

» July 2011
» August 2011
» September 2011
» October 2011
» November 2011
» December 2011
» January 2012
» February 2012
» March 2012
» April 2012
» May 2012
» June 2012
» July 2012
» August 2012
» September 2012
» October 2012
» December 2012
» January 2013
» February 2013
» March 2013
» April 2013
» May 2013
» June 2013
» July 2013
» September 2013
» October 2013
» November 2013


? Entry ?

  • epiloG:Cikgu Nurul ~teacher to be~!
  • Epilog : Result Semester 6
  • Epilog : Setia BersamaMu Johor!
  • EpiloG : Final Piala FA ~JDT vs TRW
  • BIRTHDAY GIVEAWAY | TENTANG SESEORANG
  • EpiloG : Alcatel One Touch S Glory Hadiah Untuk Ay...
  • Mega Giveaway by Cik Hawa
  • Segmen Doodle Comel by Fizgraphic
  • EpiloG : Episod Baru dalam Kehidupan ku
  • first giveaway by ecah khalili


  • ? Credit ?

    ©2013 Inspired By Twitter .
    A round applause for;
    This code 90.9% by Ohmyungshoe .
    Service and Terms are from her .
    The helper and some basecodes are from HER .
    Some Code in this Template was edited by Me.
    This blog looks hot in Google Chrome.
    Please do not view my page source.
    Ask me if you need any codes :Sayuri Hana
    Empowered by Blogger
    epiloG : Life as a Teacher

    0 LoVeR | 27/09/2013




    Ok agak lama dah menyepi..
    Bergelar Guru Praktikal ni banyak kerja yang perlu dilaksanakan.
    Sehingga hari ini pelbagai peristiwa yang berlaku.
    Pahit mahupun manis.
    Tapi SH malas nak ingat yang Pahit.
    Pi lantak lah kes tu.
    Janji SH tahu apa SH buat.

    Ok. 31 days to go!
    Haha student sangat marah bila SH mengira detik2 nak meninggalkan sekolah itu.
    Sebelum ni SH tak pernah kira pun hari2 untuk meninggalkan sekolah itu.
    Sejak akhir-akhir ini sahaja.

    Janganlah merajuk pelajar cikgu, cikgu kira sebab cikgu nak mengingatkan diri cikgu berapa masa yang ada untuk cipta kenangan bersama kamu semua :'(
    Alhamdulillah, semua student cikgu sangat baik, prihatin dan Oh Sem!
    Cikgu sayang kamu semua.

    Soalan cepu cemas untuk Sh,
    "Siapa pelajar kesayangan cikgu?"
    Haha Siapa yang terasa cikgu sayang dy, dy lah tu..
    Tapi semua adalah pelajar kesayangan cikgu.

    Ada juga kata-kata pada SH..
    "D***** ko kan adek angkat cikgu"
    Haha ni lagi satu..
    bila masa pulak ni..
    Kalau semua pelajar yang rapat dgn SH adalah adik angkat cikgu, tak larat rasanya nak mengangkat semua orang ..
    hehe

    Pelajar kelas SH semua baik dan rapat dengan SH..
    Pelajar kelas yang SH tak ajar pun sama.
    Mereka tak sombong dan selalu menegur.
    lagi2 kelas yang Sh selalu relief, memang akan baik dan suka berborak dengan SH..
    Tapi hanya tunggu SH relief je la, sbb tak ajar kelas mereka kan :)

    Kadang2 budak kelas SH pun jeles, Sh lagi rapat dengan kelas yang SH tak ajar berbanding mereka.. :)
    Perasaan mereka je tu


    << OLDER
    NEWER >>