? Old Memory ?

» July 2011
» August 2011
» September 2011
» October 2011
» November 2011
» December 2011
» January 2012
» February 2012
» March 2012
» April 2012
» May 2012
» June 2012
» July 2012
» August 2012
» September 2012
» October 2012
» December 2012
» January 2013
» February 2013
» March 2013
» April 2013
» May 2013
» June 2013
» July 2013
» September 2013
» October 2013
» November 2013


? Entry ?

  • EpiloG : Chenta Haty ShaYa !
  • EpiloG : Dugaan Puasa !
  • EpiloG : Aktiviti Terkini Si Jejaka
  • EpiloG : Nasi Kerabu juadah berbuka Puasa tahun in...
  • Tutorial : Join / Combine File .001
  • Tutorial : Download ... Download !
  • Tips : Segalanya Tentang Cantik
  • EpiloG : Ramadhan Al-Mubarak
  • Tutorial : Style kan Minima template anda ! [ Part...
  • Tutorial : Style kan Minima template anda ! [ Part...


  • ? Credit ?

    ©2013 Inspired By Twitter .
    A round applause for;
    This code 90.9% by Ohmyungshoe .
    Service and Terms are from her .
    The helper and some basecodes are from HER .
    Some Code in this Template was edited by Me.
    This blog looks hot in Google Chrome.
    Please do not view my page source.
    Ask me if you need any codes :Sayuri Hana
    Empowered by Blogger
    Tutorial : Layout sendirian berhad

    0 LoVeR | 07/08/2011

    Bismillahirahmannirahim..
    Assalamualaikum w.b.t
    Dear BeloG,


    Lama rasanya tak buat tutorial ni !
    SH agak kemalasan lah hehehe
    Lagi pula , sibuk nak menghabiskan download k-drama yang diidam-idamkan kawan SH  !
    Nasib baik pakai strymix , kalau broadband mahu teruk SH nak download !

    Okies, sebelum ni tutorial SH terdahulu, SH pernah bagitahu nak buat header & buang border header bagi template minima bukan !
    Betul korang nak tahu ??


    Cra mudah sahaja, SH pun belajar dari Belog Cap Ayam mengenai  cara ini !
    Disebabkan SH tak ada masa nak ajar, sebab sekejap lagi SH dah nak kena masuk kerja !
    Jadi , korang boleh belajar di beloG ini ok !
    Let's chek it out !

    TUTORIAL : Membuat Layout Sendiri Untuk Blog Anda (Part 1)
    TUTORIAL : Membuat Layout Sendiri Untuk Blog Anda (Part 2)
    TUTORIAL : Membuat Layout Sendiri Untuk Blog Anda (Part 3)

    Korang kenalah pandai bermain dengan coding sebab mungkin apa yang SH ajar sebelum ni akan terusik !
    Pandai-pandai baca coding yer :)

    Jika ada kesempatan malam nanti SH ajat buat Menu bar pula !
    Insya-Alllah !!
    Thanks with Love to: Belog Cap Ayam
    EpiloG Dunia SaYuRi.

    Labels:



    << OLDER
    NEWER >>