? Old Memory ?

» July 2011
» August 2011
» September 2011
» October 2011
» November 2011
» December 2011
» January 2012
» February 2012
» March 2012
» April 2012
» May 2012
» June 2012
» July 2012
» August 2012
» September 2012
» October 2012
» December 2012
» January 2013
» February 2013
» March 2013
» April 2013
» May 2013
» June 2013
» July 2013
» September 2013
» October 2013
» November 2013


? Entry ?

  • EpiloG : Dah Naik Geram!
  • EpiloG : Saya Suka!
  • EpiloG : Rasa Macam Nak sepak je!
  • EpiloG : Saya Rindu
  • EpiloG : SH Sayang Anda
  • EpiloG : Perubahan Wajah!
  • SEGMEN : JOM FOLLOW RERAMAI by HANY
  • Segment: Gillaxx Tambah Follower
  • EpiloG : Bila coding dan hati bersatu, ia milikku!!
  • SEGMEN : Stop! Den Nak Follow Ekau!


  • ? Credit ?

    ©2013 Inspired By Twitter .
    A round applause for;
    This code 90.9% by Ohmyungshoe .
    Service and Terms are from her .
    The helper and some basecodes are from HER .
    Some Code in this Template was edited by Me.
    This blog looks hot in Google Chrome.
    Please do not view my page source.
    Ask me if you need any codes :Sayuri Hana
    Empowered by Blogger
    EpiloG : Saya Sokong Abang Afiq!

    0 LoVeR | 18/12/2011


    Permulaan Cerita di sini --> http://www.epilogmizsayuri.com/2011/12/epilog-dah-naik-geram.html


    Isu menurunkan bendera wajah DS Najib Razak di depan bangunan UMNO oleh pelajar UPSI


     “Sebenarnya, saya tidak melihat tindakan menurunkan bendera yang tertera wajah (Presiden Umno) Datuk Seri Najib Razak ini sebagai satu kesalahan besar... ada seorang peserta menurunkan bendera dan apabila ditegur oleh pengawal keselamatan, ia dinaikkan dengan segera,” katanya sambil menambah, tidak berlaku apa-apa perbuatan menghina bendera Najib sebagaimana didakwa oleh sesetengah pihak.

    (dato saifuddin Ahmad) 


    DIA menghilangkan diri???????

    Ini pula pandangan YANG DIPERTUA MPP UPSI,saudara Muhd Afiq Zikri ....

    "As salam dan selamat sejahtera.... saya SANGAT TIDAK menyokong tindakan menurunkan bendera dan melakukan perarakan yang khabarnya ingin mnyampaikn memorandum di PWTC semalam.. Tindakan menurunkan bendera di sana bagi saya telah menjatuhkn martabat mahasiswa terutamanya UPSI.... Jika sekadar untuk menyampaikn memorandum,pada khemat saya banyak medium lain yang boleh digunakan.. Mengapa perlu di jalanan? Begitukah cara mahasiswa yg intelek? Jika betul apa yang mereka lakukan, mengapa hanya segelintir mahasiswa yang menyertainya? Adakah mereka layak membawa suara mahasiswa secara keseluruhannya? Atau hanya membawa suara pihak berkepentingan? Bgi sy, tidak perlu menurunkan bendera tersebut, ia satu tindakan yg biadap dan mencalarkan imej MAHASISWA terutama Universiti sendiri.. Ini pendirian saya selaku Yang DiPertua Majlis Perwakilan Pelajar UPSI dan juga salah seorang MAHASISWA..!!!... Bagi saya manusia sebeginilah yang mencalar dan merosakkan nama baik bakal seorang pendidik khususnya UPSI... Kerana insan beginilah usaha untuk memastikan penempatan pelajar semakin sukar... Terima Kasih Menambah Kerja saya yang dah hampir selesai, menjadi tidak selesai...."





    Thanks with Love to: https://www.facebook.com/pages/Majlis-Perwakilan-Pelajar-UPSI-20112012/191698107527444?sk=wall 
    EpiloG Dunia SaYuRi.

    Labels:



    << OLDER
    NEWER >>