? Old Memory ?

» July 2011
» August 2011
» September 2011
» October 2011
» November 2011
» December 2011
» January 2012
» February 2012
» March 2012
» April 2012
» May 2012
» June 2012
» July 2012
» August 2012
» September 2012
» October 2012
» December 2012
» January 2013
» February 2013
» March 2013
» April 2013
» May 2013
» June 2013
» July 2013
» September 2013
» October 2013
» November 2013


? Entry ?

  • Epilog : Gangnam Style
  • Segmen : Segmen Up Follower & Tambah Kenalan Part ...
  • Epilog : Penyakit Baru dah Timbul!
  • EpiloG : Terima Kasih
  • epiloG : Ramadhan , telah tiba lagi!
  • EpiloG : Kebahagiaan + Kesusahan
  • epiloG: Terlupa atau dilupakan!
  • Epilog : TAK MUNGKIN KOT!
  • Epilog : KITA SAHABAT!
  • Epilog : Kesudahan semester ini!


  • ? Credit ?

    ©2013 Inspired By Twitter .
    A round applause for;
    This code 90.9% by Ohmyungshoe .
    Service and Terms are from her .
    The helper and some basecodes are from HER .
    Some Code in this Template was edited by Me.
    This blog looks hot in Google Chrome.
    Please do not view my page source.
    Ask me if you need any codes :Sayuri Hana
    Empowered by Blogger
    Epilog : Hakikatnya, Anda semakin Tua!

    1 LoVeR | 12/09/2012

    top  haru haru 3

    Assalamualaikum..

    Hari ini merupakan hari ketiga SH memulakan semester lima.
    Waduh sudah semester lima rupanya.
    Macam sekejap je rasanya.
    Okeyh! Masuk kelas ke tiga hari ini semua pensyarah sangat sporting!
    Alhamdulillah tidaklah berasa tension sangat kan.

    Semester kali ini juga bermulanya penyewaan di rumah baru.
    Wah sangat penat nak ngemas rumah n barang2 ditambah pula keperluan yang tidak mencukupi dirumah baru ni.
    Tetapi 
    itu tidak menjadi masalah bagi kami.
    Sangat seronok bila stay rumah sewa baru ni sebab tak perlu berebut bas lagi hehehe...

    Semalam seharian shopping di TF Hypermart Behrang dan Pekan Tanjung Malim.
    Alhamdulillah juga sebab ayah yang baik hati sanggup hantar SH ahad lalu, 
    maka Sh tak perlu beli barang2 keperluan semalam.
    He hehe ada hati menghabiskan duit kakak2 ni.
    Nasiblah dapat jadi anak ketiga ni kan :)

    SH juga harap semester kali ini SH dapat perbaikidiri dari segi pelajaran dan pergaulan.
    Tidak mahulah perkara seperti dahulu terjadi lagi kan.
    Apa yang dah lepas tuh SH harap dapat buang jauh2 dan memulakan perjalanan dalam buku baru.

    SH cuba menjaga pergaulan supaya tidak ada yang terasa hati dengan SH lagi
    Namun jika ada yang terasa, seawalnya SH mohon kemaafan dari korang .
    SH hanyalah manusia biasa yang tak dapat lari dari melakukan kesilapan .

    ----------------------------------

    Bila jumpa junior semester satu tadi
    alamak dah tua rupanya aku ni hahahha :)


    Labels:



    << OLDER
    NEWER >>