? Old Memory ?

» July 2011
» August 2011
» September 2011
» October 2011
» November 2011
» December 2011
» January 2012
» February 2012
» March 2012
» April 2012
» May 2012
» June 2012
» July 2012
» August 2012
» September 2012
» October 2012
» December 2012
» January 2013
» February 2013
» March 2013
» April 2013
» May 2013
» June 2013
» July 2013
» September 2013
» October 2013
» November 2013


? Entry ?

  • epiloG : Life as a Teacher
  • epiloG:Cikgu Nurul ~teacher to be~!
  • Epilog : Result Semester 6
  • Epilog : Setia BersamaMu Johor!
  • EpiloG : Final Piala FA ~JDT vs TRW
  • BIRTHDAY GIVEAWAY | TENTANG SESEORANG
  • EpiloG : Alcatel One Touch S Glory Hadiah Untuk Ay...
  • Mega Giveaway by Cik Hawa
  • Segmen Doodle Comel by Fizgraphic
  • EpiloG : Episod Baru dalam Kehidupan ku


  • ? Credit ?

    ©2013 Inspired By Twitter .
    A round applause for;
    This code 90.9% by Ohmyungshoe .
    Service and Terms are from her .
    The helper and some basecodes are from HER .
    Some Code in this Template was edited by Me.
    This blog looks hot in Google Chrome.
    Please do not view my page source.
    Ask me if you need any codes :Sayuri Hana
    Empowered by Blogger
    EpilOG : wELCOME HOME oCTOBER

    1 LoVeR | 02/10/2013




    Oktober sudah..
    WELCOME HOME OKTOBER.
    tak lama je lagi nak menyambut ulangtahun kelahiran SH.
    Sunyi sikitlah kali ni sebab tak sambut bersama geng2 senget SH..
    Tak pe lah, komitmen tu penting.

    Bila dah masuk bulan oktober, means lagi sebulan lebih je untuk berada bersama student2 Saujana Indah ni.
    Oh Sebak rasanya bila memikirkan hari-hari yang tinggal untuk bersama mereka :(

    Jujur masa SH mula-mula masuk Latihan Mengajar, SH bayangkan mereka takkan suka dengan SH.
    Lagi pula SH buat muka garang kan hehe
    Alhamdulillah, mereka menerima kami disini dengan hati yang gumbira.
    Yela tengok muka korang je, mana cikgu nak marah kan huhu..

    Segala kenangan bersama kamu akan sentiasa berada dalam hati cikgu.

    menghitung hari dan detik..



    << OLDER
    NEWER >>