? Old Memory ?

» July 2011
» August 2011
» September 2011
» October 2011
» November 2011
» December 2011
» January 2012
» February 2012
» March 2012
» April 2012
» May 2012
» June 2012
» July 2012
» August 2012
» September 2012
» October 2012
» December 2012
» January 2013
» February 2013
» March 2013
» April 2013
» May 2013
» June 2013
» July 2013
» September 2013
» October 2013
» November 2013


? Entry ?

  • Tutorial : Layout sendirian berhad
  • EpiloG : Chenta Haty ShaYa !
  • EpiloG : Dugaan Puasa !
  • EpiloG : Aktiviti Terkini Si Jejaka
  • EpiloG : Nasi Kerabu juadah berbuka Puasa tahun in...
  • Tutorial : Join / Combine File .001
  • Tutorial : Download ... Download !
  • Tips : Segalanya Tentang Cantik
  • EpiloG : Ramadhan Al-Mubarak
  • Tutorial : Style kan Minima template anda ! [ Part...


  • ? Credit ?

    ©2013 Inspired By Twitter .
    A round applause for;
    This code 90.9% by Ohmyungshoe .
    Service and Terms are from her .
    The helper and some basecodes are from HER .
    Some Code in this Template was edited by Me.
    This blog looks hot in Google Chrome.
    Please do not view my page source.
    Ask me if you need any codes :Sayuri Hana
    Empowered by Blogger
    EpiloG : Biarkanlah Mereka !

    0 LoVeR | 07/08/2011

    Bismillahirahmannirahim..
    Assalamualaikum w.b.t
    Dear BeloG,


    Mood..Mood  cepatlah datang !
    Malas pula nak buat tutorial ni hehehe !

    Hai sejak keje ni bolehlah tiap-tiap pagi pergi beli akhbar !
    Kalau tidak , jangankan akhbar , Buletin Utama pun tak akan di tonton !
    Jadi, bila dah beli akhbar, tidaklah SH tak tahu apa yang jadi kat Malaysia ini kan huhuhu !


    Bila selak-selak akhbar, selalu terbaca kisah Mohd. Ashraf Hafiz Abd. Aziz @ Alesha Farhana ..
    SH rasa tak terlambat nak ucapkan takziah kepada keluarga arwah..






    Walaupun SH tidaklah mengikuti kisah arwah [ satu Malaysia tahu berkenaan apa ] 
    namun agak terperanjat juga dengan berita pemergian beliau !
    SH bukanlah nak sebelahkan sapa-sapa , SH ni bersikap berkecuali okies !
    SH harap kisah arwah Ashraf ni akan menjadi ikhtibar untuk kita !
    Tak perlulah kita mempersoalkan lagi kisah arwah selepas ini !
    Biarkanlah Arwah bersemadi dengan tenang ! Walaupun keinginan arwah tidak kesampaian !


    Beralih dalam dunia artis pula .. !
    Berita tergempar PUTUS TUNANG si penjaga gol Harimau Malaya , KFCM [ korang tahu lah apa nama dy ! ]  dengan Elia [ Jejari Runcing ]  . Apek [ nama panggilan KFCM ] menafikan bahawa putus tunang ini berpunca daripada orang ketiga !





    Tapi kalau ikut sumber-sumber yang tak tahu sahih ke tak, puncanya di SINI !
    Hye , kisah apek ngan Elia ni, pandai-pandailah korang selesaikan sendiri !
    Takkan nak siap report-report kat pihak media pula !
    Memanglah ramai peminat yang nak tahu kehidupan peribadi mereka , tapi kalau agak PANAS!!! Eloklah selesaikan secara sendiri hehehe... Peminat-peminat pun tak payahlah masuk campur urusan mereka !
    BIARKANLAH MEREKA  !


    Tak sudah dengan KFCM, cerita Ally Iskandar putus tunang pula muncul !
    Ally sah memutuskan ikatan pertunangannya dengan Nur Aishah Zainal pada 30 Julai lalu !






    Ally menegaskan punca mereka putus tunang bukanlah akibat kehadiran orang ketiga !
    Cuma tiada keserasian antara mereka !
    Biarlah putus sekarang dari bercerai berai kan !
    Jadi , BIARKANLAH MEREKA !


    Kisah putus tunang dah selesai, kisah pergolakkan rumah tangga yang tak sudah-sudah antara Jimmy Shanley dengan isterinya sekarang telah melibatkan mahkamah !






    SH terkilan juga dengar kisah Jimmy ni !
    Ingatkan lepas bersalain segalanya kembali normal !
    Namun cerita lain pula yang kunjung tiba !
    Kesian...Tapi SH kesian kat sapa???
    SH kesian kat anak mereka, Zahrah..
    dahlah kecil lagi, kena hadapi situasi macam ni !
    Hadoi , BIARKANLAH MEREKA selesaikan masalah dyorang !


    Dari putus tunang, pergolakkan rumahtangga, kini  ke gerbang perkahwinan !
    Fuhh...! Tajaan RM12 Juta tuh !
    Norman dan Memey yang telah bebas dari tuduhan berkhalwat sekarang menunggu masa meniti hari-hari bahgia mereka !






    SH ni bukanlah minat sangat kat mereka !
    Tapi SH pun macam masyarakat kat luar sana
    Turut mempertikaikan perkhawinan kononnya "Weeding Of The Year" dyorang ni !
    Tak salah nak wat besar-besaran , tapi tak yah heboh-heboh sal tajaan yang mahal tuh tak boleh ekk?
    Ha ah lah mana boleh, nama penaja mesti nak kena umumkan hehehe !
    Kesian kat Abby... Nanti kalau Abby kawin ngan Zul, bape Juta pula tajaan ekk?
    Sabarlah Abby ..!
    BIARKANLAH MEREKA !


    Cerita apa pula akan jadi lepas ni ??


    Thanks with Love to:beautifulnara, Metro,Kosmo
    EpiloG Dunia SaYuRi.

    Labels:



    << OLDER
    NEWER >>