? Old Memory ?

» July 2011
» August 2011
» September 2011
» October 2011
» November 2011
» December 2011
» January 2012
» February 2012
» March 2012
» April 2012
» May 2012
» June 2012
» July 2012
» August 2012
» September 2012
» October 2012
» December 2012
» January 2013
» February 2013
» March 2013
» April 2013
» May 2013
» June 2013
» July 2013
» September 2013
» October 2013
» November 2013


? Entry ?

  • EpiloG : Saya Sokong Abang Afiq!
  • EpiloG : Dah Naik Geram!
  • EpiloG : Saya Suka!
  • EpiloG : Rasa Macam Nak sepak je!
  • EpiloG : Saya Rindu
  • EpiloG : SH Sayang Anda
  • EpiloG : Perubahan Wajah!
  • SEGMEN : JOM FOLLOW RERAMAI by HANY
  • Segment: Gillaxx Tambah Follower
  • EpiloG : Bila coding dan hati bersatu, ia milikku!...


  • ? Credit ?

    ©2013 Inspired By Twitter .
    A round applause for;
    This code 90.9% by Ohmyungshoe .
    Service and Terms are from her .
    The helper and some basecodes are from HER .
    Some Code in this Template was edited by Me.
    This blog looks hot in Google Chrome.
    Please do not view my page source.
    Ask me if you need any codes :Sayuri Hana
    Empowered by Blogger
    EpiloG : Ini dah tak de kerja !!!

    0 LoVeR | 29/12/2011


    Haaa dua hari demam!!!
    Sebab makan durian!
    Apalah orang kampung ni..makan durian boleh demam :)
    Entahlah kan...
    sejak 2-3 tahun ni SH tak boleh nak makan dan bau durian sangat..!
    Kalau makan pun seulas dua..kalau lebih mulalah pening dan demam!
    Kalau dulu tak pernah macam ni :(

    Dalam demam-demam ni, SH sempat mendeactivekan akaun Tagged SH!
    Kesian pada yang add tapi bertahun baru nak approve!
    Jadi lebih baik buang je akaun tuh!
    Friendster dan Myspace pun dalam rancangan nak buang tapi tah le sejak tukar baru macam fb SH tak faham nak gunakannya sangat!
    Jadi ditangguhkan dulu rancangan tuh!
    Blog???
    Haiya blog pun SH tak sempat nak jenguk....
    Tunggu cuti semester nanti k!
    Demam + sibuk nak study (haiya study ka lu)

    Hari ini berbakti pada orang tua lagi!
    Baru baik demam dah gi berembun membayar yuran sekolah adik!
    Ayah ibu kerja kan..sekali sekala SH balik, apa salah nya g ngorat cikgu kat sekolah tuh hahahha!
    Tapi malang weyh, semua cikgu pompuan yang jadi guru kelas...!
    Nyampah hahahaha!

    Opppsssss satu malam tak tido sebab NONTON CERITA KOREA!
    What??? Again?!!!
    Dah la demam, sebab satu hari tido jadi malam tadi tak dapat tido!
    Nak tak nak cerita korea lah menjadi pilihan, cewah!
    Baik ko study lah SAYURI HANA!!!!

    Teeeettttt!


    Thanks with Love to:
    EpiloG Dunia SaYuRi.

    Labels:



    << OLDER
    NEWER >>