? Old Memory ?

» July 2011
» August 2011
» September 2011
» October 2011
» November 2011
» December 2011
» January 2012
» February 2012
» March 2012
» April 2012
» May 2012
» June 2012
» July 2012
» August 2012
» September 2012
» October 2012
» December 2012
» January 2013
» February 2013
» March 2013
» April 2013
» May 2013
» June 2013
» July 2013
» September 2013
» October 2013
» November 2013


? Entry ?

  • EpiloG : Biarkanlah Mereka !
  • Tutorial : Layout sendirian berhad
  • EpiloG : Chenta Haty ShaYa !
  • EpiloG : Dugaan Puasa !
  • EpiloG : Aktiviti Terkini Si Jejaka
  • EpiloG : Nasi Kerabu juadah berbuka Puasa tahun in...
  • Tutorial : Join / Combine File .001
  • Tutorial : Download ... Download !
  • Tips : Segalanya Tentang Cantik
  • EpiloG : Ramadhan Al-Mubarak


  • ? Credit ?

    ©2013 Inspired By Twitter .
    A round applause for;
    This code 90.9% by Ohmyungshoe .
    Service and Terms are from her .
    The helper and some basecodes are from HER .
    Some Code in this Template was edited by Me.
    This blog looks hot in Google Chrome.
    Please do not view my page source.
    Ask me if you need any codes :Sayuri Hana
    Empowered by Blogger
    EpiloG : Kenapa dengan Dyer ?!

    4 LoVeR | 07/08/2011

    Bismillahirahmannirahim..
    Assalamualaikum w.b.t
    Dear BeloG,


    Dugaan...Dugaan dalam bulan puasa ini !
    Sabar ajalah !
    Jangan bazir SH...Jangan !
    Sekarang duit asyik membazir kat novel aja !
    Mana tidaknya, satu hari jaga kedai, satu novel habis dibaca !
    Kalau 30 hari tak ke kena beli 30buah Novel?!
    Aik, macam tak ada pelanggan aja SH ni !

    Okie, semenjak dua menjak tiga menjak ni ,
    Ahmad Shahir Zawawi atau lebih dikenali sebagai Shahir dah mahir bermain silap mata kan?
    Shahir sekarang dah pandai melenyapkan dirinya dari pihak media hahaha!
    Ish dah bape kali dah ni Shahir asyik menghilangkan diri aja ni ??
    Apa lagilah masalah si Shahir ni ?
    Sekarang ni , angin bertiup sepoi-sepoi bahasa membawa perkhabaran bahawa Shahir bakal membuat titik noktah untuk terus berada dalam industri seni ini !
    Lah, Shahir.. kenapa dong ???




    Baru aja berusia 2 tahun dalam industri ini, dah nak berhenti ?
    Kalau ada masalah, janganlah putus asa..
    Jangan lari dari media wahai Shahir !
    Ramai penyokong Shahir yang masih meletakkan harapan pada Shahir !
    Fikirkanlah juga tentang peminat-peminat Shahir yang bersusah payah meletakkan Shahir hingga berjaya seperti sekarang !
    Iyalah, dah penat-penat mengundi sehingga muncul menjadi Juara AF8 dan Artis Baru Lelaki Popular ABPBH senang-senang aja Shahir mengaku kalah sebelum berjuang ?!!
    Fikirkanlah !! Che Ahmad Hoi Hoi Hoi


    Thanks with Love to: Kosmo
    EpiloG Dunia SaYuRi.

    Labels:



    << OLDER
    NEWER >>