? Old Memory ?

» July 2011
» August 2011
» September 2011
» October 2011
» November 2011
» December 2011
» January 2012
» February 2012
» March 2012
» April 2012
» May 2012
» June 2012
» July 2012
» August 2012
» September 2012
» October 2012
» December 2012
» January 2013
» February 2013
» March 2013
» April 2013
» May 2013
» June 2013
» July 2013
» September 2013
» October 2013
» November 2013


? Entry ?

  • EpiloG : Wordless Friday!
  • Segmen : Jom tingkatkan followers sampai lebam
  • Epilog : Separuh akal ku pergi!
  • Epilog : Wordless Saturday!
  • Epilog : Rehat!
  • Epilog : Hakikatnya, Anda semakin Tua!
  • Epilog : Gangnam Style
  • Segmen : Segmen Up Follower & Tambah Kenalan Part ...
  • Epilog : Penyakit Baru dah Timbul!
  • EpiloG : Terima Kasih


  • ? Credit ?

    ©2013 Inspired By Twitter .
    A round applause for;
    This code 90.9% by Ohmyungshoe .
    Service and Terms are from her .
    The helper and some basecodes are from HER .
    Some Code in this Template was edited by Me.
    This blog looks hot in Google Chrome.
    Please do not view my page source.
    Ask me if you need any codes :Sayuri Hana
    Empowered by Blogger
    EpiloG : Dunia Sayuri Hana

    0 LoVeR | 22/09/2012

    image


    Assalamualaikum..
    Semester lima, satu perubahan lagi berlaku dalam diri SH
    Waduh kok kenapa dapat mata baru.
    Setelah dua semester asyik mengalami sakit mata sahaja,
    AKhirnya semester ini SH disahkan menghadapi rabun ....
    Biasalah penyakit keluarga dah rabun ni hahah

    Dua semester lepas SH dah dapat tahu pun SH ade rabun silau, tapi tak tinggi pun powernya.
    Jadi, ibu tersangatlah marah kalau SH nak pakai cermin mata ni.
    Mana taknya, ibu ayah, kakak dan adik semua dah pakai cermin mata.
    SH je yang bertahan dalam keluarga untuk tidak pakai cermin mata
    Akhirnya semester ini ketahanan mata SH dah mula longgar
    ~tah pape ayat tah~

    My new Eyes

    Hari ni dapat juga bertemu dengan ex housemate masa semester 1 dulu.
    empat semester masing-masing sibuk dengan tugasan masing, tak dapat nak bersua muka.
    macam-macam cerita dibuka kembali hari ini :)
    Tak nak panjang cerita, preview picture je lah

    Lye dan Fieza
    Ex Housemate

    Still gila-gila :)

    Roomate semester 1 2010/2011

    Housemate semester 1 2010/2011

    Kami bersama atyn, teringat masa pertama kali kenal atyn pun melalui mereka juga :)


    p/s: Mak cakap, nak buat camna dah memang satu family setia dgn cermin mata ni hahaha





    Labels:



    << OLDER
    NEWER >>