? Old Memory ?

» July 2011
» August 2011
» September 2011
» October 2011
» November 2011
» December 2011
» January 2012
» February 2012
» March 2012
» April 2012
» May 2012
» June 2012
» July 2012
» August 2012
» September 2012
» October 2012
» December 2012
» January 2013
» February 2013
» March 2013
» April 2013
» May 2013
» June 2013
» July 2013
» September 2013
» October 2013
» November 2013


? Entry ?

  • Segmen - Jom Masuk Bloglist YaNa
  • EpiloG : Dia Kembali
  • SEGMEN LYSSA FAIZUREEN | Kenapa Aku Berblog ?
  • Segmen : Follow Sampai Pening
  • EpiloG : The 5ilent 5tudio Terbaik!!!
  • EpiloG : PRK UPSI
  • EpiloG : Dunia Sayuri Hana
  • EpiloG : Wordless Friday!
  • Segmen : Jom tingkatkan followers sampai lebam
  • Epilog : Separuh akal ku pergi!


  • ? Credit ?

    ©2013 Inspired By Twitter .
    A round applause for;
    This code 90.9% by Ohmyungshoe .
    Service and Terms are from her .
    The helper and some basecodes are from HER .
    Some Code in this Template was edited by Me.
    This blog looks hot in Google Chrome.
    Please do not view my page source.
    Ask me if you need any codes :Sayuri Hana
    Empowered by Blogger
    EpiloG: Izinkan aku menjadi Makmum mu, wahai Imam ku!

    0 LoVeR | 21/10/2012


    Assalamualaikum....

    SURAT UNTUK DYE LAGI

    Hai awak....
    Sekali lagi saya dapat baca status2 awak yang seakan-akan memberi maksud bahawa orang itu adalah saya.
    Sekali lagi juga saya mohon maaf jika saya melukakan hati awak.
    Adakah ini cuma perasaan saya sahaja?

    Sebelum saya menegur awak, kata-kata awak ibarat seorang yang terluka hatinya.
    Bila saya tegur awak, satu ayat yang awak ucapkan..."akhirnya"
    saya mungkin bertepuk sebelah tangan.
    tapi saya takkan sesekali membiarkan perasaan ini diketahui oleh awak.
    Saya bukanlah perigi yang mencari timbanya...


    Andai Dy takdir ku, Andai dy Imam buatku,Andai aku ditakdirkan untuk menjadi makmumnya, berikanlah petunjukmu Ya Allah.
    Lepaskanlah aku dari hati yang terikat dengan kerinduan.
    Lupakanlah aku pada orang yang banyak menyakiti ku
    Redha kanlah aku dengan hubungan tersebut.
    Tunjukkanlah aku iman ku yang sebenarnya.
    Hanya KAU yang mengetahui Jodohku.

    Assalamualikum Imamku.

    Labels:



    << OLDER
    NEWER >>